Begonnen jaren 80

Ruim 40 jaar een begrip

Begin jaren 80 begonnen de broers Heemskerk op de Albert Cuyp in hun slagerij met de productie van enkele Surinaamse en Antilliaanse vleesproducten, zoals Zoutvlees, gezouten varkensstaart en gerookte krabbetjes.
Deze werden verkocht in de winkel maar ook door Arie op de markten in Amsterdam Zuid-oost.
Doordat de winkel op de Albert Cuyp gerenoveerd moest worden is Arie met de productie van deze artikelen uitgeweken naar een productieruimte in Zaandam.
Hier worden tegenwoordig nog steeds al deze producten in eigen beheer, en ambachtelijk, geproduceerd.

Heden

In 2011 ben ik, Marcel Kapteyn, neef van de gebroeders Heemskerk in de zaak gekomen en heb deze sinds Januari 2018 geheel overgenomen.
Samen met een vast team medewerkers produceren wij met passie en grote zorg nog steeds een groot scala aan vleesproducten die wij rechtstreeks verkopen aan particulieren op de markt maar ook aan groothandelaren en toko’s.
Ik hoop u ook een keer te mogen begroeten op een van deze locaties.